Povraćaj robe i reklamacija


Proizvod sa ispunjenom pismenom izjavom koju možete preuzeti OVDE poslati poštom na adresu DIS WEBSHOP-a:
DIS WEB SHOP
Makedonska 30,  Beograd
11000 Beograd

Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostaka, obvezni ste pismeno obavestiti pružaoca usluga o nedostatku na info@kosulje.rs, detaljno ga opisati i pružaocu usluga omogućiti pregled proizvoda.

Troškove dostave snosi kupac. Ako je materijalni nedostatak opravdan, troškovi dostave će biti nadoknađeni kupcu. Kupac će biti obavešten o rešenju prigovora u roku od osam dana od primanja proizvoda.

S obzirom na trenutno zatvaranje prodavnica, produžili smo rok vraćanja proizvoda naručenih putem internet prodavnice na 45 dana. Međutim, ako želite vratiti proizvod, izjava o reklamaciji i dalje je potreban u roku od 14 dana od prijema proizvoda.

Proizvod/e možete vratiti u roku od 14 dana od primanja narudžbine, bez potrebe za obrazloženjem. Proizvod/i moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišćeni i u originalnoj ambalaži..

Proizvod/i se mogu vratiti:

  • poštom na adresu (troškovi poštarine padaju na teret kupca):
    DIS EXPORT-IMPORT d.o.o.
    DIS WEB SHOP
    Makedonska 30
    11000 Beograd

U slučaju povraćaja proizvoda na adresu WEBSHOP-a, priložite propisno popunjenu i potpisanu Izjavu o odustajanju, koju možete odštampati OVDE. Kupac može predati i sopstvenu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbine. Podrazumeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslata pre isteka roka od 14 dana. Kao datum slanja važi datum kada je pošta datirana od strane pružaoca poštanskih usluga. Povraćaj sredstava vrši se u roku 14 dana od dana prijema obaveštenja o raskidu ugovora pod uslovom vraćanja proizvoda. Pružalac usluga zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružaocu usluge. Detaljnije informacije o uslovima povrata potražite ovde. Ako proizvod vraćate na osnovu prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, pozivamo vas da pročitate Uslove i odredbe u odeljku Reklamacija.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DIS WEBSHOP je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.