Naravno da je važno da osoblje izgleda uredno i čisto na radnom mestu, ali uniforma zapravo može biti koristan način kako možemo unaprediti svoj posao, jer zaposleni i njihova pojava zapravo predstavljaju sliku nas i poslovnog modela koji zastupamo. Odabirom ugostiteljske uniforme koja izgleda profesionalno i kvalitetno, razdvajamo sebe od drugih i lakše se ističemo među svojom konkurencijom, a uz to gradimo i sopstvenu reputaciju.

Ugostiteljske uniforme su se menjale tokom godina i iako su crno-bele uniforme i dalje popularne, mnogi biznisi se polako udaljavaju od tog klasičnog izgleda i usvajaju opušteniji izgled, uz dodatak nekih drugih boja i stilova.

ugostitejske-uniformeNema sumnje da pažljivo odabrana uniforma značajno doprinosi atmosferi bara, restorana, hotela ili drugog objekta, a Roberto Baressi tim nudi širok izbor kvalitetnih muških i ženskih košulja i ostalih delova uniformi prilagođenih vašem poslu. I ne samo da možete izabrati model i boje po izboru, ono što nudimo pored dobrog dizajna i izgleda je i praktičnost, koja je u ugostiteljskom sektoru od velike važnosti. Može se reći da je samo nošenje uniforme praktično rešenje, ali treba voditi računa o različitim specifičnostima svakog posla, potrebama zaposlenih kao i brizi o njihovoj bezbednosti. Debljina uniforme, pozicioniranje i veličina džepova, vrsta kopčanja i još mnoge druge stavke su specijalnost Roberto Baressi tima koji vam stoji na raspolaganju kao pomoć pri odabiru savršene uniforme za vas.

Odakle početi i kako odabrati ugostiteljske uniforme za svoj biznis?

Ovo je veoma često pitanje koje mnogima zadaje muke, a naš savet je da pokušate da idealnu uniformu koju verovatno imate u mislima prilagodite što je više moguće svom poslu.

Šta to praktično znači?

To znači da ako, na primer, vodite hotel koji ima dugu tradiciju kojom se ponosi, odaberete tradicionalnu uniformu – crne pantalone i suknju u kombinaciji sa Roberto Baressi belom košuljom. Ako birate uniformu za zaposlene u modernom i urbanom gradskom restoranu, onda neka vaš odabir bude nešto smelija uniforma, možda i nekih jačih boja.

Kada birate uniformu za individualne članove tima, obratite pažnju naprirodu njihovog posla i nađite najpraktičnije rešenje za njih. Nećemo odabrati istu uniformu za šefa kuhinje i šefa sale – oni rade u potpuno drugačijem okruženju iako pod istim krovom, i zadaci koje obavljaju tokom radnog dana su potpuno različiti jedni od drugog. Još jedan bitan parametar pri odabiru koji nikako ne bi smeo da se zanemari – važno je da se osoblje za koje birate uniformu dobro oseća u onome što nosi.

Uniforma zaposlenih šalje jaku vizuelnu poruku pa je bitno biti na oprezu pri odabiru boja i dezena. Logo mora imati posebno mesto na garderobi i boja košulje ili pantalona mora biti komplementarna sa bojama koje se nalaze na logu brenda. Možda nije dobro slepo pratiti trendove koji se menjaju od sezone do sezone, pa tako boja koja je veoma popularna ovo leto može već postati iznošena i dosadna naredno. Birajte neutralne dezene i nijanse ali im dodajte lični pečat.

ugostiteljske-uniformeBoja je izuzetno moćan alat i odličan način da postanete primećeni među obiljem konkurencije. Istraživanja pokazuju da na ljude mnogo više utiče boja garderobe koju nosi sagovornik nego na primer građa, boja glasa ili manir. U eri vizuelizacije, izgleda da su boje ključ ako želimo da nas zapamte.

Kako onda da ne pogrešim pri odabiru boja za svoj brend i uniformu?

Evo nekoliko pitanja koja možete da postavite sebi:

  • Ko je naša ciljna grupa? Muškarci, žene ili deca? Kog uzrasta i u kom životnom dobu?
  • Šta je ključna poruka koju želimo da pošaljemo svojim kupcima/mušterijama/klijentima?
  • Koju emociju želimo da u njima probudimo?

Kako bismo znali koju boju da izaberemo za ugostiteljske uniforme prvo moramo i znati šta koja boja simbolizuje i kako utiče na nas.

Plava je možda najsigurnija opcija ako želimo da pošaljemo nekoliko poruka. Ona može biti konzervativna ali sa sobom nosi i brojna pozitivna značenja poput autoriteta, poverenja i dostojanstva.

Zelena podstiče osećanje balansa, kontrole emocija i poverenje. Tamno plava i tamno siva su moćne boje ali isuviše formalne za neke poslove. Crvena se najčešće izbegava jer može biti napadna.

Sa svetlim, pastelnim tonovima uglavnom nema greške. Sve imaju pozitivan efekat na klijente i mušterije jer  su nenapadne, opuštene i stvaraju osećaj ljubaznosti i topline.

Ako nikako ne možete da se odlučite sami, Roberto Baressi tim je tu da vam pomogne. Posetite nas i kreirajmo idealnu i kvalitetnu uniformu zajedno!

Unapredite Vaš stil!

Budite prvi koji će dobiti naše modne predloge, korisne savete, nove kolekcije i VIP pristup za naše sezonske popuste.